tiistai 7. syyskuuta 2010

7.9.2010 - Mussutimussun!

Tänään mulla ei oikein oo kuvia eikä oikein asiaakaan mutta kunhan huvikseni nyt mussutan :D Ja puran kiukkuani! Toivottavasti en kuulosta siltä, että oisin täällä jatkuvasti kiukkuinen - en suinkaan - MUTTA mulle pamahti taas kaks viikkoa vapaata tähän, koska armas lakkomme teki paluun. Lisäksi kuulin, että palataan luennoille 21.päivä, jollon on yks tentti ja 22.päivä toinen. Ja mistähän aiheesta kun molemmista aineista on ollu kokonaiset kaks luentokertaa? :D Arrhhhh!!

Ja siis muutenhan tossa lakossa ei olis niinkään mitään ärsyttävää muttakun tätä aikaa on vaikea käyttää mitenkää hyväksi kun pari päivää kerrallaan aina katsotaan. Opintopisteistäkään en murehdi niin paljon kuin siitä, että tää typerä lakkoilu pidentää lukukautta ja syö mun matkailuun varaaman ylimääräsen kuukauden :( Tästä vihaisena oon jo kehittäny varasuunnitelmia, joita ovat:

a) yritän siirtää paluulentoni päivämäärää viikkoa myöhäisemmäksi
b) nipsaisen välillä omaa lomaa viikon jommasta kummasta päästä pitempien reissujen mahdollistamiseksi
c) otan parhaimman koiranpentuilmeeni ja menen keskustelemaan opettajien kanssa joskos suomalainen pikku vaihto-oppilas voisi kenties suorittaa kurssit viivytyksestä huolimatta normaaliaikataululla vaikka esseiden avulla, niisk niisk, kotiinkin pitäisi päästä ja, niisk, suunnitelmia olis jajajjaja....

Normaalioloissa en tekis mitään noista kolmesta mutta tää matkailupäivien ryöväysyritys saa mun häikäilemättömän narttupuoleni esiin :D Kun kerran himputti soikoon oon tänne asti maailmaa taivaltanu niin matkanihan minä teen ja piste! Niin, että siitäs sait lakko! Nyt voitkin loppua lopullisesti koska mun suunnitelmia et saa horjutettua kuitenkaan ;) hehahah!

Positiivista tässä on se, että sisuuntuneena oon jo järkkäämässä reissua itelleni kun nyt kerran on aikaa! Vihdoinkin jos saisin kuljetettua itteni Temucon ulkopuolelle :) jotenkin se eka lähtö on hirvee kynnys! 18. päivä on pakko olla takas Temucossa kokemassa itsepäisyyspäivä mutta tässä on vielä reilu viikko ennen sitä! Katsotaan mitä keksitään, luulen että turhautuneita vaihtareita löytyy muitakin koska suurin osa meistä on humanistisessa tiedekunnassa (joka siis nyt lakkoilee).

En kerro vielä mitkä on vaihtoehdot matkakohteeksi mutta laitan muutaman kuvan tänne herkuiksi ;) - niin itelleni kuin teillekin! Palaillaan ensi kerralla toiv vähemmin purnaamisin!

Mihin ikinä näistä vaihtoehdoista sitten päädytäänkin niin oon tyytyväinen!!!

ps. kuvat on sitten Flicristä!

2 kommenttia:

  1. Toi eka kuva näyttää ihanalta! Mistä se on?

    VastaaPoista
  2. Se on yhdeltä kuumalta lähteeltä (thermal) jonne voi siis mennä uiskentelemaan ja relaamaan :) Toi ei oo ihan Temucon lähellä mutta niitä on paljon näilläkin hoodeilla. Pakko kokeilla joskus!

    VastaaPoista