sunnuntai 17. lokakuuta 2010

17.10.2010 - Hyvää sunnuntaita!

Tää viikko on ollut kummallinen. Kummallinen sekoitus tylsyyskohtauksia ja hullua paikasta toiseen juoksemista. Kummallinen, koska oon lomalla ja samalla hirmu stressaantunut. Samalla turhautunu koska ei ole järkevää tekemistä mutta joka kerta kun pitäis vaivata päätään oikeilla asioilla niin kummasti alkaa laiskottaa...

Kaikki alkoi siitä kun maanantaina tajusin, että mun vaihto on puolessa välissä. PANIIKKI! Eihän se nyt vielä voi... en mä vielä halua... apua... muttakun... !?! Tavallaan tuntuu, että oon ollu täällä kauankin mutta samalla ahdistaa se, että pitäis jättää tämä mukava paikka jo toisen tällaisen "pikkuhetken" jälkeen! Varsinkin kun nyt kieli alkaa olla hauskaa puhua, tavat tuttuja, matkustaminen helpompaa ja kaverit läheisempiä. Hmph. Aika vain juoksee sellaista vauhtia, että tekis mieli pistää sille kapuloita rattaisiin.

Muutenkin oon ollu hieman mietteliäällä tuulella koska nyt näyttää siltä, ettei mun hyvin rakennettu suunnitelma taidakaan mennä ihan niin kuin meitsi haluais (kiitos, lakko). Toisin sanoen tällä hetkellä priorisoin asioita mielessäni ja sitten katson, mitä tapahtuu. Noh, onneksi tässä on vielä se toinen puolisko jäljellä niin ei tarviikaan just nyt tietää mistään mitään ;)

Tänään oon viettäny mahtiperinteistä sunnuntaita tekemällä en-yhtään-mitään. Viime viikolla kun ohjelma meni vähän silleen että tiistaina ulos, keskiviikkona grillibileet, torstaina disko ja perjantaina ulos... lauantaina oli sitten hieman väsähtänyt fiilis. Onneksi tämä sunnuntai oli myös sateinen, mikä on aina hyvä syy loikoiluun.

Mutta eipäs nyt liioitella tätä mun laiskuutta - kävin sentään Jumbossa ostamassa... joogamaton, TSADAA!! Nyt oon ihan innoissani ja hehkun onnea uuden kirkkaan oranssin, herkullisen joogailualustani kanssa! Ihanaa! Älkää kysykö mitä aion tehdä sille kun lähden täältä :D Eletäänpäs nyt hetkessä vain kröhöm... Tänään siis alan taas vääntelemään raajojani jooga-asanoihin ja nauttimaan siitä tunteesta, joka harjoituksen jälkeen tulee (jouduin antaa jooganäytteen kämppikselle ja se oli aika hämmentävää joogata ku silmäpari vahtas tarkasti joka liikettä...).

Niin, ja en tiedä oonko sanonut mutta mulla on myös uusi kämppis! Torstaina toi yks saksalainen vaihtarityttö rehas kimpsunsa ja kampsunsa tonne Gonzalon entiseen kämppään. Kyseisen neidin kanssa oon kaikkein vähiten ollut tekemisissä, joten ihan mielenkiintosta nähdä mitä tästä tulee. Mukavalta tytsynen vaikuttaa - ja puhuu paremmin espanjaa ku enkkua joten tästä lähin tässä kämpässä ei enkkua varmaan tulla kuulemaan juurikaan :D Jorge raukka sen sijaan oli aika hämmentyny kun kämppään muutti toinenkin "Tina" !! Tän saksalaisen kämppiksen nimi siis on Tina myös, hahahaha! Tosin kaverit kutsuu mua aina 'Ino:ksi' jos me kaks ollaan samassa tilassa. Lempinimi tulee tosta 'Iinusta' jonka chileläiset lausuu, että 'Ino'. Noh, kelpaa mulle :D Oon oppinu jo sulattamaan ison joukon uusia persoonallisuuksia itelleni: Tina, Lina, Dina, Irina, Ida... Listaa vain kasvaa kasvamistaan :D

Nyt kun uusista asioista puhutaan niin mun laukku sano sopimuksensa irti perjantaina, joten sain täydellisen syyn sukeltaa ens viikolla Ripleysin laukkutaivaaseen uuden kultimurun perässä... Kiäh kiäh! Siellä on nimittäin pari yksilöä, joiden perään oon kuolannu jo viikkotolkulla :P'

Huomenna ois sitten valokuvausluentoja ja tiistaina sosiologian luentoja, joita odotan sekä innolla että kauhulla, koska en edes halua tietää paljonko extralukemista opettajat paukauttaa meidän nenien eteen. Nyt kahvipannu ja leffa kutsuu! Hyvää sunnuntaita ja alkavaa viikkoa amigosss! Besitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti