tiistai 12. lokakuuta 2010

12.10.2010 - Aika jännää!

Miten voi olla niin tylsistyny että on oikeastaan kiireinen? Oon tänään ja eilen ollu ihan tylsistymisen maksimirajoilla mutta silti en oo saanu tännekään MITÄÄN aikaan... huh huh! Oon vieny tylsistymisestä johtuvan passivoitumisen jälleen uudelle tasolle...

Maanataina olin kovasti menossa luennolle mutta joka ikinen luukku yliopistolle oli suljettu munalukoin. Noh, menin keskustaan mutta jokaikinen kauppa oli sulkemassa oviaan. Hetken tuijotin hölmistyneenä kelloani ja totesin, että on pakko olla joku juhlapäivä - ei tää muuten ole mahdollista! Epäilin, että kyseessä on "ei päästetä Tiinaa sisään" -päivä mutta tarkemman googlauksen jälkeen kyseessä olikin Kolumbuksen päivä. No eihän näitä nyt voi tietää!

Tänään kävin toisessa Temucon museoista - Museo Regional de La Araucania:ssa. Yhden kaverin vähättelevän mielipiteen jälkeen en odottanut paljon ja yllätys olikin positiivinen. Mapuche -kulttuuriahan siellä tottakai esiteltiin mutta mikäs siinä kun itseäni tuo ainakin viehättää! Oli taas vaikka minkälaista maljakkoa, jotka olivat nähneet elämää niin kaukaa menneisyydestä, ettei sitä pienen ihmisen aivot pysty ymmärtämään. Innostuin valokuvailemaankin ja olin tyytyväinen moniin otoksiin, vaikka yleensä tuollaisissa hämärissä tiloissa kuvaaminen on hieman kinkkistä. Oon kuitenkin laiska enkä jaksanut alkaa tänään ruotimaan niitä kuvia julkaisukuntoon. Lisäksi oon lähdössä tsekkaamaan jonku paikallisen festarityylisen tapahtuman nyt illalla. Kuulostaa näin epämääräseltä siksi, ettei mulla oo oikeastaan hajuakaan mihin mennään mutta lupauduin mukaan tylsyyskuoleman uhatessa :D Nyt vaan innolla odotan lisäinfoa, kamu kun oli niin näppärä, että käski ottaa viime viikon reissukuvat muistitikulla mukaan ja sano, että nähdään sitten ja katosi. Niin? Nähdään missä? Milloin? Argh, miehet ja niiden logiikka (tai pikemminkin sen puute)!

Mutta huomenna lupaan, LUPAAN saada edes jonkinlaisen kuvavyöryn jostain asiasta aikaiseksi. Nos vemos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti