sunnuntai 10. lokakuuta 2010

10.10.2010 - Kympin sunnuntai?

No pitäis olla ainakin päivämäärästä päätellen! Eilen tuli päivälleen kaksi kuukautta siitä, kun yliopiston lukukausi alkoi - ja paljonkos niitä luentoja onkaan ollut, hmmhmmhmmm?? Noh, tänään mä oon joka tapauksessa laiskotellut ja työskennellyt sopivassa suhteessa. Taisi olla lämpimin päivä, minkä oon täällä "kylmässä" Temucossa kokenut! Yli 20 astetta lämmintä! Lähdinkin t-paidalla ja ballerinoilla kauppaan ja totesin pitkien housujen olevan aivan liikaa... jotenkin tuntuu, että kun täällä on kylmä niin sitten ollaan umpijäässä kaikki ja kun taas on lämmin niin on heti turhankin paahtavaa! Mutta eipä narista, en malta odottaa, että kesä saapuu tänne piakkoin :) Tervetuloa vain!

Olen siis tänään tehnyt töitä valokuvauskurssini harkkatöiden eteen, ensin kuvaamalla ja sen jälkeen tekemällä itse työt. Pakko kyllä myöntää, että aihe on sen verran kiinnostava, ettei tuo paljon opiskelulta tunnu mutta kyllähän harkkatöiden kirjoitus espanjaksi tuo hieman haastetta kehiin. Olen kuitenkin suht tyytyväinen lopputulokseen (enkä edes halua tietää, kuinka paljon virheitä mun kirjoituksessa on). Nyt vain sendimään nämä sähköpostilla opettajalle ja voilá! Suomen päässäkin kandijutut painaisivat päälle... hmph. Oon ihan liikaa jo tottunut tähän lorvimiseen.

Ahertamisen jälkeen sitten palkitsin itseni kahvilla ja palalla konditoriaosastolta ostettua vadelmajuustokakkua. Yleensä en ole tuollaisten perään mutta täällä tekee mieli kokeilla kaikkea - ettekä usko, millaisia paratiiseja nuo Chilen kakkutiskit ovat! Osaavat tehdä kaikesta niin taivaallisen hyvän näköistä kuorrutteilla ja koristeilla. Noh, kakku oli oikein hyvää. Ei ollenkaan ällönmakeaa ja voi olla, että uskallan kokeilla jotain toistekin.


Sellaiset sunnuntaiterveiset siis täältä! Nyt alan luovimaan läpi kukkakuvasaldoa, joten ehkä vielä jonain päivänä saan senkin valmiiksi...

Sunnuntaikuvia:

Kuvasin tuolla puistossa juttuja harkkatyötä varten ja noi pikkupojat tuli AINA sinne osaan pelaamaan minne mä menin, olin vissiin niin kiinnostava (tai hullu, koska kuvasin omenoita nurmikolla) :D Sainpa mä pari kertaa sit pallostakin kun siellä kyykin kameran kanssa!


Näissä kuvissa palloaan rakastava frendini Panser, joka oli jälleen tukkimassa syliin aina kun menin pihalle aurinkoon istumaan. Ihana sesse! 

2 kommenttia:

  1. Ah mulle toi kakku sun muut herkut! :P Varmaan kuolisin sinne niiden konditorioleivoksien keskelle :P mmmm mmmmmmmm!

    M.a.r.i.a.n.na :)

    VastaaPoista
  2. Kuola ainakin valuis kun pääsisit sen tiskin eteen ;)

    VastaaPoista