tiistai 30. marraskuuta 2010

30.11.2010 - Minä suojelen sinua auringolta!

Kuulin pikkulinnuilta, jotka on muuttanu tänne etelään, että Suomessakin on tosi nättiä tällä hetkellä... kuuraisia puita ja pakkasta. Noh, täälläkin on. Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja lämmintä on semmoiset 25 astetta. Oli ihan kivaa maata auringossa shortseilla ja topilla... en kai käännä veistä haavassa? ;)

Anyway, vaikka aurinko onkin täällä niin voimakas, että väri tarttuu helposti tällaiseen suomalaislakanaankin niin älkää luulko, että mä oisin kovinkaan ruskettunut. Mulla on nimittäin täällä maailman tehokkain auringonsuojakerroin nimeltä Panser. Siinä jää kyllä ruskettuminen toiseksi kun kaksikymmentä kiloa mustavalkoista karvaa hyppii syliin. Lisäksi tää Einstein on oivaltanut, että jos se makaa koko painollaan mun päällä niin liikkuminen on mahdotonta - pikku naamanpesu on siten paljon helpompi antaa! Kun Tiina kuitenkin on vaipumassa tyytyväiseen aurinkohorrokseen niin on varsin siistiä mennä läähättämään suu auki sentin päähän sen naamasta ja herättää se! Mikäli tämä ei tuota tulosta, varpaiden nuoleminen varmasti toimii. Tunnin auringossa makailun jälkeen musta tuntu, että iho oli saanu pintaansa enemmän musta-valkoisia koirankarvoja kuin rusketusta.

Lopulta päästiin sellaiseen diiliin, että Panser läähättää vapaaehtoisesti hieman kauempana mun nassusta kunhan mä rapsutan sen niskaa lakkaamatta. Pienin väliajoin mun paijauskäsi saa lepoa kun Panse menee varjoon viilentämään mustaa pintaansa. Sitten tauko lopetetaan tuomalla valmiiksi kuolattu pallo mulle. Heitä, nyt Nyt NYT !

Aurinkoröhnötys.
Eipä tässä sen kummempia. Palaan koulutöitteni pariin... sikäli kun valokuvausportfolion tekeminen edes voi tuntua työltä! Tsekkailkaa, ihastuin näihin töihin muinoin käydessäni Santiagon modernin taiteen museossa: http://www.jiangzhi.net/?p=267 ja nyt on aika hyödyntää kyseinen kokemus portfolioon. Jep.

Ai niin ja HUI - huomenna on Joulukuun eka päivä!

2 kommenttia:

  1. Jee joulukuu! :) eikä täällä pakkanen paina, ihanaa kun on niin joulusen näköstä!<3 oikein todellinen winter wonderland ollu eilen ja tänään, täytyy ihan laittaa sulle kuvamateriaalia todisteeksi seuraavaan mailiin ;) vaikka uskon että kiva auringonpaiste ei pahaa tee sielläkään :D

    VastaaPoista
  2. Jes kuvamatskua! Kyllä se joulutunnelma näköjään tulee suurelta osin sään mukana - ellei täällä roikkuis jouluvaloja puissa niin en edes muistais että sekin on tulossa! Mutta en valita, missasin suurimman osan Suomen superhelteistä kun olin jo täällä joten nautin nyt kesästä :) Toivotaan et talvea riittää vielä sinnekin kun palaan!

    VastaaPoista