torstai 2. joulukuuta 2010

2.12.2010 - Wuaaa!

Mä tunnen kuinka adrenaliini virtaa kun oon koko päivän vääntänyt niska limassa kouluhommia! Äsken, noin minuutti sitten, napsautin 'send'-painiketta sähköpostissa ja mun valokuvauskurssin lopputyö ja fotoreportaje lennähti profen postilaatikkoon. Jei, vitsit mikä superfiilis! Meinaan, että helpommallakin oisin varmaan päässy mutta päätin, että ja minähän väsään sellainen portafolion, että oksat pois kun kerran aihe on mun intohimo :D Oon lopputulokseen tyytyväinen, vaikka tekstissä on varmaan sen sata ja yksi kielioppi/kirjoitusvirhettä mun huolellisesta tarkistelusta huolimatta. Nyt oon kuitenkin saanut aikaseksi 8-sivuisen lopputyön espanjaksi :) Oon niin ylpeä itsestäni! Ja tämä ei nyt ole sitä itsekehua. Suomalainenkin saa olla rehellisen ylpeä aikaansaannoksistaan ;)

Sanotaanko, että olin aika "german train" tän ajoituksen kanssa. Meinaan, että vartin päästä on lähtö pelaamaan jalkapalloa saksalaisten tiimissä :D Jalkkis - ihanaa, saan vähän päästellä höyryjä ulos! Sitä en tiedä, kuinka turvallista mun pelaaminen tässä adrenaliiniryöpyssä on muita kohtaan :D Watch out chileläiset vastustajat!

Anyway huomenna meen viettämään kaverin synttäreitä läheiselle järvelle, joten palailen linjoille kunhan pippalot on ohi. Otan miljoonittain kuvia ja koitan mahdottaa joukkoon myös blogin-kestävää materiaalia, hahahhaa. Chau!

Loppuun herkkukuva teille! Ruusu sateisessa Temucossa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti