sunnuntai 7. marraskuuta 2010

7.11.2010 - Miau!

Eilen illalla oli joku ihan järjetön myrskysää! Mietittiin kämppiksen kanssa, että kiva kevät täällä :D Ei vais, en mä marise... ihan aikusten oikeasti Temucon ilmasto ei ees oo niin sateinen ku kaikki väittää. Sanoin yhdelle saksalaiselle kaverille, että mun kotikaupungissa kyllä sataa enemmän kun täällä! Se vaan totes, että "poor you" :D Sympaattisia nämä saksmannit!

Tänään on ollut luvassa sunnuntailounas, kouluhommia sekä lepäilyä. Nyt on niin itsetyytyväinen olo, koska sain tutkimussuunnitelmani valmiiksi (omaa Suomen yliopistoani varten) ja lähetin sen opettajalle. JAUUUU! Luultavasti sieltä tulee sen seitsemänkymmentä korjausehdotusta ja kommenttia, mitä pitää muuttaa, mutta mietitään sitä sitten kuukauden päästä kun on kakkosversion palautus! Lisäksi valkkailin kuvia valokuvauksen trabajo practico nro kakkosta varten. Tällä kertaa aiheena on "composición fotográfica" eli asettelusydeemit. Argentiinassa ja torstaina minitripillä olikin siis hyvä kuvailla harkkatyötä varten, koska maisemissa oli niin paljon muotoja, joiden avulla eri ilmaisukeinoja sai tuotua esille. Oon siis ollut vallan tehokas - näennäisesti!

Eilen nukuin suurimman osan päivästä ja niin tänäänkin. Olo on jo parempi mutta vieläkin energiataso on aika alhaalla :( Meinaa mennä järki tämän kanssa, koska oon Suomessa niiiiin harvoin kipeänä. Huvittais säntäillä ympäriinsä ja tehdä kaikkea mahdollista, mutta otetaanpa nyt iisisti vielä pikkuhetki. Esimerkiksi antropologiaa lukemalla, koska ens viikolla on tuntitentti etnografiasta, "jee".

Ai niin ja loppuun kissunpentuterveisiä parille kissafanilukijalle siellä Suomessa ;) ! Saksalaisten luona tepastelee tällä hetkellä 4 pientä kissanpentua. Ekan kerran näin ne kun simmut oli vielä kiinni ja perjantaina olin ihan hämilläni kuinka äkkiä ne kasvaa yhden juostessa mua vastaan eteiseen kun tulin :o ! Nyt ne on tosin (mun mielestä) jo aika pelottavia kun ne juoksee ja hyppii ympäriinsä kun hullut. Ja siinä talossa asuvaa kaveria siteeraten "they are using the sandbox now, I'm very proud of them!" :D Isämatskua selkeesti!

2 kommenttia:

  1. OIIIII ihania!! 8) tuothan mulle yhen tuliaisiksi jookojooko?? et voi enää sanoa ettei pikkukisut olis sydämen sulattavia :)

    -MaaQ

    VastaaPoista
  2. Onhan ne söpöjä mutta myös pelottavia koska enneku tajuaakaan niin roikkuu kissanpentu jalassa :D Haluatko että tuon Schwainsteigerin (ite asiassa tyttökisu) vai Müslin?? Aahahah

    VastaaPoista