sunnuntai 2. tammikuuta 2011

2.1.2011 - Kokemus tämäkin!

Jep, nyt on sitten maanjäristyskin koettu :D Tuntuu aika utopistiselta lukea Suomen uutisista, että "Keski-Chilessä voimakas maanjäristys" ja oikeasti oli itse täällä kokemassa sen. Oikeastaan mä en edes tajunnut, että kyseessä oli voimakas järistys. Lähinnä vain huojuin ympäriinsä ja mietin, pitäiskö siirtää läppäri lattialle, ettei se tipu pöydältä :D Toinen typerä ajatus oli, että "onneksi en enää ollut vessassa". Hmm. Olin kuvitellut reagoivani hieman toisin!

Kovin kauaa tärinä ei kestänyt mutta kyllä se suht voimakas oli. Avasin ikkunan, koska kämppis oli pihalla lukemassa lehteä. Herra tuntu olevan enemmän säikähtänyt kuin minä vaikka on chileläinen ja sano vaan, että "olipa se voimakas!" Vasta silloin mä aloin hieman täristä itsekin :D Anyway olin lähdössä just leffaan joten eiku menoksi! Ulkona linnut oli aivan hulluina ja koirat haukkui mutta muuten kaikki oli ihan tavallista. Se on niin kummallinen kontrasti, että yhtenä hetkenä koko maailma heiluu ja sitten kaikki on taas normaalisti. Ei siinä osaa ällistynyt suomalainen muuta sanoa kuin, että oho!

Mun PITI leffan jälkeen tehdä antropologian lopputyötä MUTTA... sen sijaan kuuntelin just ostamaani levyä ja juorusin kämppiksen kanssa, joka saapui Puerto Saavedrasta takas Temucoon. Huomenna on edessä siis hurjasti hommaa, että saan aikatauluni kurottua kiinni. Aion kuitenkin jossain vaiheessa tehdän pienen jutskukkelin Valdiviasta. Nyt ciiiaaaoooo!

ps. Oon ylpeä itestäni, että tsekkasin tänään animaatiofilmin espanjaksi! Jee! (Ja vielä ymmärsin! Tuplajee!)
pps. Tää biisi on loistava karaokena!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti