torstai 13. tammikuuta 2011

13.1.2011 - Rentoutuminen sallittua

Mulla on tällä hetkellä tosi kumma olo: palelee, selkää ja päätä särkee sekä väsyttää. Diagnosoin itselläni ahkeran työnteon yliannostuksen ja päätin, että tänään saan päästää vapaalle luvan kanssa. Noh, ite asiassa päästin kyllä vähän eilenkin... mutta ei nyt juututa siihen.

Saldo: ensimmäinen essee valmis, toinen puolitiessä (lukuprosessi melkein valmis). Ihana kämppis kokkas meille lounaankin tänään kun mä pää höyryten väänsin yhteenvetoa antropologian esseehen :D Kukaan (sori äippä), ei kukaan kokkaa niin hyvää riisiä kun toi heppu! En ymmärrä mitä se sille tekee mutta maku on jotain riisiksi ihan uskomatonta! Lounaan ja antropologian viimeistelyn jälkeen olin oikein tarmokas ja hipsin vielä UFROn kirjastolle lukemaan epistemologiaa. Eli jos haluatte tietää meidän sosiaalisen käyttäytymisen biologiset pohjat kaikessa yksinkertaisuudessaan, heittäkää sähköpostilla niin kerron teille miten kummassa termiittiyhteiskunnat toimii niinkin sosiaalisesti kuin ne toimii! Tiedän nyt nimittäin siitä kaiken - ESPANJAKSI.

Mutta sitten takaisin eiliseen. Oltiin kaverien kanssa teatteritalolla kuuntelemassa rokkibändejä, joista ensimmäinen pisti jalan vipattamaan ja toinen sai mut taistelemaan nukku-matin kanssa. Se toinen kuulosti ihan joltain chileläiseltä Rammsteinilta ja kaikki tietää, miten syvästi rakastan sitä kukkoilujengiä. PHYH.

Koska suomalainen oli nälkäinen, mentiin konsertin jälkeen restobaariin syöpöttelemään. Ja koska Steffi on tällä hetkellä synttäreihinsä asti vegetaristi napsittiin navan täydeltä oliiveja, juustoa, nachoja, ranskiksia ja muuta vegesälää. Tänään valloitetaan uusi baari, jossa pitäis olla mielenkiintoinen esiintyjä. Jee! Rakastan livemusaa baareissa. Koska mun pitäis jo tukka pitkällä viilettää supermarkettia kohti viiniostoksille, lätkäisen loppuun pari fiiliskuvaa ja eilisen päivän huippusitaatin Steffiltä. Saksalaiset, ah!




Wow! There's on both sides people kissing my hands - I definitely did something right on my exchangeyear!"


("Wow! Tässä on nyt kaksin puolin jengiä pussaamassa mun kämmeniä (minä tein pärräysääntä ja yks heppu anto pusua kämmenselkään) - mä todellakin tein jotain oikein tänä vaihtariaikana!")

Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti