torstai 9. joulukuuta 2010

9.12.2010 - Pakoon!

Kämppis pitää mua hulluna :D Se ei voi ymmärtää, miksi lähden itekseni Santiagoon yöbussilla, johon mulla ei vielä ole edes lippua. Ilmeisesti ei ihan tavallisin tapa matkustaa täällä Chilessä, hehahah. Olisitte nähneet sen naaman!

Anyway, mä oon vakuuttunut, että onnistun metsästämään itelleni paikan yöbussista vaikkei mulla olekaan vielä lippua ja viettää unten mailla seuraavat 8 tuntia ennen jatkobussia Papudoon, jossa aion viettää pienen henkisen ja fyysisen rentoutusloman. Ehkä mä olen vähän hullu.

Nyt on vaan semmonen hetki, että pitää päästä pakoilemaan stressiä, sadesäätä sekä ajatusta edessä olevasta jäähyväisryppäästä. Chucha, mä vihaan jäähyväisiä. Ja eilen niitä oli kahdet ja ensi viikolla kahdet. Jotenkin hieman ahdistaa ajatus siitä, että edessä on taas hirmusti muutoksia ja tää opintovaihe täällä alkaa olla ohi. Matkailua on toki vielä jäljellä. Miten aika menee niin nopsaa?

Oon siis hieman möksistä. MUUUTTA myös ihan varma, että se ihana tyytyväisyyden tunne iskee viimeistään silloin kun bussi nytkähtää liikkeelle ;) Jee, olen matkalla! Nyt pastan ja pakkauksen kautta kohti bussiasemaa. Peukut pystyyn, ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti