torstai 29. syyskuuta 2011

29.9.2011 - No se S-sana!

Jälleen ;) Luoja millaisia viikkoja on takana! Luentotyöryhmätehtäväkokouslounasluentokirjastoläppärimoodleluento ja ehkä nukkuminen, jos siitä tolla hurjalla määrällä kierroksia tulee mitään :D Jospa nyt saisin taas hengittää hetken, jooko? Ensi viikolla ainakin saan kun lähden minilomalle tuonne pohjoiseen ja tuliaisinamme aiomme tuoda pikkuisen, uuden perheenjäsenen.

Täällä Vaasassa syksy on jo ainakin varsin pitkällä ja mikäs siinä, sopii mulle kunhan toi sade vähän hellittäis välillä. Koska oon eilen ja tänään kirjottanu varmaan 10 sivua eri kielistä akateemista matskua mulla on nyt vähän sanat loppu. Kuviahan mulla on onneksi aina. Päämallina toimii kauneista kaunein kampuksemme! Klikkaamalla saa taas isommaksi. Saatte nyt tehdä armotonta vertailua näiden mun kuvieni ja edellisien ammatilaiskuvien välillä ;)













1 kommentti:

  1. ihan mielettömän kauniita ja ihana syksysiä kuvia<3 mä jotenkin oon ihan rakastunu syksyyn; kynttilöihin, viltin alle käpertymiseen teen kera ja nauttia vaan olosta. vaikka ulkona sataiskin ;) ihan mahtavia!

    VastaaPoista